Leden Informatie

Lid worden

Fijn dat je lid wil worden van onze club! Door het enorme succes van padel binnen onze club kunnen we nu niet iedereen voltallig lidmaatschap aanbieden. Om toch iedereen een optie te kunnen bieden hebben we daar nu een daluren lidmaatschap aan toegevoegd. Daarmee kun je altijd tennissen en padellen, behalve padellen in de piektijden van maandag t\m donderdag van 18:30 – 21:30 uur.

We kunnen ons ook voorstellen dat je liever op de wachtlijst wil komen voor een volledig lidmaatschap, waarvan we overigens niet weten wanneer daar mogelijkheden komen. Die zijn er pas op het moment dat andere leden gaan stoppen. Mocht je dit willen stuur dan een mail naar ledenadministratie@ltcmeijel.nl en meld je dan aan via onderstaand formulier.

Lidmaatschap senioren € 160,- per jaar

Lidmaatschap senioren daluren  € 130,-

Lidmaatschap junioren t\m 17 jaar € 175.- per jaar (Dit is inclusief 32 trainingen verzorgd door Personal Tennis)